Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Άνοιξη μες στο καταχείμωνο

Ξύπνησα το πρωί και από το παράθυρό μου αντίκρισα αυτήν την εικόνα. 
Όμορφη εικόνα!



Κι έπειτα, στάθηκα λίγο μπροστά στο βάζο με τα μοσχομυριστά μου μανουσάκια, τα οποία μου έστειλε η πεθερούλα μου από Κρήτη, μαζί με μια χούφτα κουμκουάτ και ένα σωρό άλλα καλούδια!
Χρωματιστή, ανοιξιάτικη εικόνα μέσα σ' αυτό το χειμερινό τοπίο!




Έχοντας κι εγώ την ίδια διάθεση, πήρα τις αγαπημένες μου ταινίες, πήρα τα κρατημένα μου βαζάκια και λίγα ρεσώ, κάθισα αναπαυτικά στον καναπέ και άρχισα να κολλάω και να στολίζω.




Το ξέρετε... το έχω ξαναφτιάξει εδώ: http://fraulitsasworld.blogspot.com/2011/07/blog-post_19.html
Όλη αυτή η... βαζοκατάσταση είναι κομμάτι μιας ιδέας που μου έχει καρφωθεί στο μυαλό εδώ και κάτι μέρες...




Δεν ξέρω αν θα πετύχει, ούτε αν θα δείξει όμορφο τελικά! Θα το προσπαθήσω και θα σας πω.


Αυτά προς το παρόν...
Σας αφήνω με ευχές για ένα όμορφο και ήρεμο Σαββατοκύριακο!



Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook
http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286   

34 σχόλια:

  1. Τι ομορφιά...Και το χιονισμένο τοπίο.Και τα λουλουδάκια στα βάζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγω ολο ιδεες ειμαι τελευταια, αλλα μου λειπουν ολα τα υλικα που εχω στο νου μου να χρησιμοποιησω χαχα :):):)

    Καλο δημιουργικο και χουχουλιαρικο Σ-Κ Λιτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λιτσάκι μου θέλω ανοιξη πειράζει?????

    Τελειες ιδέες τελειες φώτος μας ανέβασες την διάθεση. Καλα αυτες τις ταινιες ακομα να τις πάρω και έγω αλλά που θα πάει....

    Φιλάκια πολλα πολλα και καλό σαββατοκυριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ομορφα καλουδια γλυκια μου..τα μανουσακια τελοια..τα κουμ κουατ τι χρωμα..και τα βαζα σου εκπληκτικα..μας σηκωσες πολυ ψηλα..νασαι καλα..περιμενουμε..φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μικρουλα, εισαι ο,τι πρεπει για εμπνευση!
    Φιλια και καλες δημιουργιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ...ΜΠΡΑΒΟ ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!
    ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΣΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΥΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΤΙ Ή ΠΛΑΣΤΙΚΟ???
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΜΟΡΦΙΕΣ,ΟΜΟΡΦΙΕΣ! ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΤΟΣΟ ΓΚΡΙΖΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ! ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΧΡΩΜΑ ΡΕ ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ! ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟΥΣ ΚΙ ΑΒΟΗΘΗΤΟΥΣ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΑΡΑΔΕΣ ΟΛΟΙ! ΩΧ! ΘΑ ΜΕ ΚΟΨΟΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΑΝΟΥΣΑΚΙΑ...ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΤΩΡΑ...ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΤΣΙ...ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΑ ΛΕΝΕ ΖΟΥΜΠΟΥΛΙΑ Η ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ...ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΤΑ ΞΕΡΩ ΜΑΝΟΥΣΑΚΙΑ ΚΑΙ Η ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ....ΑΧ ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ...!!!ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα τα λουλουδάκια και τα κουμ-κουάτ!!! Μπράβο Λίτσα μου! Μου ανέβασες τη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφες εικόνες!!!!!τα βάζα σου πολύ όμορφα!!!!τελικά από απλά υλικά μπορείς να φτιάξεις αριστουργήματα!!!!!καλό σκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι εικόνες!!!!!
    Αν πετύχει λεει!!!Απλο και τελειο!!!!!
    Αχ αυτα τα μανουσακια!!!!!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφες εικόνες μέσα στη βαρυχειμωνιά!!! Χρώματα και μυρωδιές τα λουλουδάκια σου και τα βαζάκια πανέμορφα.Το βράδυ να ανάψετε όλα τα ρεσουδάκια και να κάνετε ατμοσφαιρικό πάρτι baby!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πριν μια ωρίτσα μου έφερε και η δικιά μου πεθερούλα αυτά τα λουλουδάκια και τα έβαλα σε βαζάκι με νερό! Το βαζάκι όμως ζήλεψε που είδε αυτά εδώ στολισμένα και άρχισε να κλαίει. Πάω να το παρηγορήσω και να του κολλήσω κανένα στολιδάκι μπας και ηρεμήσει!
    Λιτσάκι μου και το χιόνι όμως μες στην καρδιά μου είναι! Πειράζει;
    Φιλιά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτή η μυρωδιά απο τα μανουσάκια είναι μεθυστική!! Υπέροχα όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φοβερό το χιονισμένο τοπίο!!! Τώρα τελευταία μου έχει κάτσει και κρατάω τα γυαλινα βαζάκια από μαγιονέζες, μαρμελάδες κ.α. Για πες ιδέες να τα στολίσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα τα κρητικά λουλουδάκια!!
    Σα να βιάζεσαι και συ για την άνοιξη ε;;
    Μ' αρέσει πολύ αυτή η δαντέλα που έχεις βάλει στο βαζάκι με τα λουλούδια.Είναι κανονική ή πλαστική;;

    Ό,τι φτιάχνεται με αγάπη και μεράκι πάντα γίνεται τέλειο!!Όπότε μην αγχώνεσαι!!
    Φιλιά Φραουλίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφα χρώματα και μυρωδιές! Τι σπιτικά φτιαγμένα! Κι η θέα από το παράθυρο τέλεια! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να πω τώρα ότι ζηλεύω το χιονισμένο τοπίο;Θα το πω!
    Να πω όμως ότι μου αρέσει τόσο πολύ που εμείς έχουμε Άνοιξη μονίμως στη διάθεσή μας και κάνουμε τα πάντα για να το δείξουμε;
    Μπράβο Φραουλίτσα μου πολύ όμορφες οι ιδέες σου με τις πολύχρωμες ταινίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα βάζα όλων των εποχών!!! πολύ όμορφα ΦραουΛίτσα! Και οι ταινίες πανέμορφες! Αλλά το δέμα το κρητικό ασυναγώνιστο! Τα κιλά μου όλα δίνω λέμε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λιτσακι μου οι εικόνες σου είναι ανάσα μέσα στη βαρυχειμωνιά!
    Φανταζομαι πως θα μοσχοβολούν τα μανουσάκια!
    Πάντως από μια τέτοια χουφτίτσα κουμ κουατ από το μπαλκόνι του αδερφού μου έφτιαξα φέτος το πιο αρωματικο λικέρ που έχω κάνει ποτε...
    Τα βαζάκια έγιναν πολύ ωραία, που τις βρίσκεις αυτές τις ταινίες;
    Φλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ, σαν τα μύρισα τα λουλουδάκια! Τι ωραία τα βαζάκια, έχεις όρεξη βρε παιδί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα! πανέμορφες οι φωτογραφίες σου, όντως άφεραν την άνοιξη!! ερώτηση: από που πήρες αυτές τις τέλειες ταινίες?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ,
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ! ΤΑ ΚΟΥΜ ΚΟΥΑΤ, ΤΙ ΧΡΩΜΑ!!!!!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΛΙΚΕΡ ΤΟΥΣ. ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΤΑΝ ΝΑ ΠΙΩ ΛΙΓΑΚΙ. ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. όλα πολύ όμορφα και ζεστά!Μπράβο και στη "μαμά" που ξέρει να φροντιζει τους αγαπημένους της!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μου αρέσεις έτσι που βάζεις τόσο χρώμα στη ζωή σου. Εμείς αυτά τα λουλούδια τα λέμε δακράκια και είναι πανέμορφα. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ, ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΛΑΥΣΩ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΥΡΩΔΙΕΣ!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΛΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι υπέροχες φωτογραφίες! Η ιδέα σου για τα βαζάκια με τις ταινίες σούπερ! Αποδεικνύεται για άλλη μία φορά πως όταν θέλουμε, μπορούμε με μικρές πινελιές να ομορφύνουμε το περιβάλλον που ζούμε. Εύκολα και απλά. Μπράβο σου Λιτσάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Oh, du hast daran gedacht!!! Wie lieb von dir, vielen vielen Dank ♥

    Masking Tape ist toll, oder? Das hast du echt schön gemacht, in deinem Haus muss es zauberhaft aussehen :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ax teleia einai!! kai ego thelo na matho pou briskeis autes tis yperoxes tainies!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη μου τέτοιες ταινίες μπορείς να βρεις στο Jumbo, στα είδη περιτυλίγματος και σε βιβλιοπωλεία που πουλούν και είδη χειροτεχνίας. Είναι πλαστικές και όχι χάρτινες.
      Ελπίζω να βοήθησα. Τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  30. Aπόλαυσα τις όμορφες και χρωματιστες φωτογραφίες σου!!!πολύ όμορφα όλα!!
    Τι υπέροχα τα κρητικα λουλουδάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρώματαααα!Αυτό βλέπω πάντα στο μπλογκ σου!!!Οπως το λες ,άνοιξη!!!Φιλιά γλυκειά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!