Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Η μικρή βιβλιοθήκη ανανεώθηκε

Αγαπώ τα περιοδικά διακόσμησης και κατασκευών κι ενώ έχω πάψει πια να τα αγοράζω, αρνούμαι να ξεφορτωθώ όλα όσα έχω αγοράσει ήδη τα τελευταία χρόνια. Μου είναι απίστευτα χαλαρωτικό, όταν υπάρχει ελεύθερος χρόνος, να τα ξεφυλλίζω, παρόλο που τα χρόνια περνούν και οι τάσεις αλλάζουν χρόνο με το χρόνο.

Όλα αυτά τα περιοδικά (μαζί με λίγα βιβλία) βρίσκονται σε ένα μικρό έπιπλο, το οποίο έχω ονομάσει "βιβλιοθήκη". Έτσι όπως ήταν στοιβαγμένα όμως τα περιοδικά δεν με βόλευαν καθόλου. Εκτός αυτού "χτυπούσε" άσχημα στο μάτι μου η συνολική εικόνα του μικρού επίπλου.


Για να τακτοποιήσω, αλλά και να ταξινομήσω τα περιοδικά, αγόρασα χάρτινες λευκές θήκες (ένα πακέτο των πέντε) και με ένα χαρτί περιτυλίγματος, έντυσα την πλάτη τους, χρησιμοποιώντας απλή κόλλα.


Έτσι χώρισα και χώρεσα εύκολα τα περιοδικά στις θήκες, τις οποίες  έσπρωξα στο βάθος των ραφιών και μπροστά τους τοποθέτησα μικρά διακοσμητικά αντικείμενα.


Όλη η διαδικασία μου πήρε μόλις μία ώρα και με ικανοποίησε απόλυτα, αφού έτσι δείχνει τακτοποιημένο και με προσωπικότητα. Εκτός αυτού, αυτό το μικρό λίφτινγκ έδωσε έναν αέρα ανανέωσης στην γενική εικόνα του χώρου γύρω από το έπιπλο, αλλά και σε εμένα που βαριέμαι εύκολα... 


Ακόμη και οι πιο μικρές αλλαγές μπορούν να μας φτιάξουν τη διάθεση! 

Καλημέρα φίλοι αγαπημένοι!

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

6 σχόλια:

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!