Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Χειμερινή διακόσμηση

Μπορεί μετά το πακετάρισμα των χριστουγεννιάτικων όλα να είναι άδεια και θλιβερά, αλλά αυτή είναι μια διαδικασία που τελικά αγαπώ πολύ. Μου αρέσει που στο τέλος οι επιφάνειες μένουν κενές και ξεσκονισμένες, έτοιμες να υποδεχτούν τα νέα στολίδια-μπιμπελό-αξεσουάρ ή τα όποια αντικείμενα τέλος πάντων.
Έχω αναφέρει αρκετές φορές, ότι αυτή η εποχή με δυσκολεύει σε διακοσμητικό επίπεδο. Μου φαίνεται ουδέτερη σε χρώματα και υλικά, γι αυτό προτίμησα προσπάθησα να περιοριστώ σε χρώματα φυσικά, όπως το καφέ και το πράσινο, αλλά με ξέρετε τώρα εμένα... Υπήρχε ποτέ περίπτωση να περιοριστώ μόνο σε αυτά; Θα έλειπε λίγο κόκκινο, κίτρινο ή ακόμη και φουξ; Μπα!


Στην είσοδο βέβαια, τα χρώματα είναι πράγματι ουδέτερα, αν εξαιρέσω το κόκκινο μπουκάλι που χρησιμοποίησα ως βάζο.


Κρέμασα στο κλαδί τα βελανίδια που είχα χρωματίσει πριν δύο χρόνια με ένα απαλό κίτρινο, ενώ αγαπημένο αντικείμενο εδώ, είναι η κάρτα με τον όμορφο κοκκινολαίμη, που λείπει σπάνια από τις χειμωνιάτικες διακοσμήσεις του σπιτιού.


Στον αγαπημένο μου τοίχο, επιλέγω πάντα χρώματα που κάνουν έντονη την αντίθεση, όπως το κίτρινο της μιμόζας, αλλά και το φουξ χρώμα που έχουν αυτά τα αποξηραμένα και βαμμένα κλαδιά.


Τα υπόλοιπα είναι πιο γήινα. Καρποί που περίσσεψαν από τη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση, βρύα και μικρά κεριά.


Εκεί στο πλάι, κρέμεται το πολύ αγαπημένο "HOME" που στολίζεται κι αυτό κάθε εποχή. 
Αυτή τη φορά, έφτιαξα μια γιρλάντα από χαρτιά πασπαλισμένα με ασημόσκονη. Σχεδίασα επάνω τους νιφάδες με τη βοήθεια των κουπ πατ και τις κόλλησα σε μια λευκή κορδέλα.


Στην τραπεζαρία παραμένει η ξύλινη εταζέρα, φορτωμένη κυρίως με διάφορες γυάλινες θήκες για ρεσώ.



Δίπλα της, λίγα wax flowers από το ανθοπωλείο. Αυτά τα πανέμορφα μικρά λουλουδάκια, των οποίων η υφή μοιάζει κέρινη, υπάρχουν και σε άλλα υπέροχα χρώματα, μα δυστυχώς εγώ πέτυχα μόνο λευκά. 

Μια διακοσμητική αυτοκόλλητη ταινία, κρύβει τις ατέλειες στο σπασμένο κηροπήγιο...                                                           

Το πιο αγαπημένο μου σημείο όμως, είναι αυτό πάνω από την τραπεζαρία. 
Με το πιστόλι σιλικόνης κόλλησα μεταξύ τους φουντούκια και αμύγδαλα, δίνοντάς τους σχήμα καρδιάς. Τις κρέμασα στο φωτιστικό, μαζί με άλλες καρδιές, που κατά καιρούς μου έχουν δωρίσει φίλοι και συγγενείς, φτιαγμένες από ξύλο, σύρμα ή μέταλλο.


Όλες μαζί δίνουν μια ρομαντική νότα στο χώρο και τελικά έδεσαν όμορφα μεταξύ τους.


Κι αν κάτι δε λείπει από τη χειμερινή διακόσμηση, είναι τα κεριά. Αυτά που μας έμειναν από τις γιορτές και άλλα που ήρθαν να προστεθούν, όλα μαζί σε μια πιατέλα, φωτίζουν όμορφα τα βράδια μας.


Καλημέρα και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνετε φίλοι αγαπημένοι. 

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

14 σχόλια:

  1. Το αγαπώ το σπίτι σου,τέλος.
    Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο αποτέλεσμα Λίτσα μου...ζεστό, αγαπησιάρικο σκηνικό για χουχούλιασμα! Μια γλυκιά καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σαν να βγηκε απο σελιδες περιοδικου!! Κι εγω το αγαπω το σπιτι σου!! καλημερα Λιτσακι!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο σπίτι μας είναι απαραίτητα τα κεριά αυτή την εποχή και ανάβουν καθημερινά από νωρίς το απόγευμα. Καταπληκτική η ιδέα με τις καρδούλες στο φωτιστικό! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!! Ομορφιές... Οι καρδιές από τα αμύγδαλα και τα φουντούκια είναι ονειρεμένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!
    Είναι εξαιρετικές οι ιδέες σου! Πότε κερνάς καφέ είπαμε;;;;;;
    Μου άρεσε πάρα πολύ το ξύλινο "home"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχαχα, το ακριβώς αντίθετο από εμένα Λίτσα! Πολύ όμορφο το σπιτικό σου και γεμάτο χαρά, παρόλο που λες πως σε δυσκολεύει διακοσμητικά! Λάτρεψα την σύνθεση με τους κορμούς και τα λουλουδάκια. Δεν τα είχα ξαναδεί, θα κοιτάξω αν τα έχουν τα ανθοπωλεία της περιοχής. Καλά να περνάτε. Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ομορφα ολα πργματικα υπςροχη διακοσμηση. Ιδιαιτερα το Ηome εγινε πανεμορφο. Ομορφη ατμοσφαιρα αδερφη μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα πολύ όμορφα, αυτό το HOME όμως μου έχει κλέψει την καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοιτάω το ποστ ξανά και ξανά μπας και καταφέρω και εγώ να κάνω κάτι από τα πανέμορφα που μας δείχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπεροχη η διακοσμηση! Κ εμενα μου αρεσει η λιτοτητα μετα τις γιορτες που δειχνουν πληθωρικες κ με αλλη μαγεια βεβαια.
    Λατρευω κ εγω τους κοκκινολαιμηδες!
    Καλη χρονια σε ολους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφες φωτογραφίες!! Έχω εντυπωσιαστεί ! Πρέπει να έχεις πολύ καλή φωτογραφική μηχανή!! Μπράβο, υπέροχο blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. MOY ARESEI POLY H IDEA SOY ME TA BELANIDIA ;) EKANA KI EGW PRIN KATI XPONIA GIA DECO ALLA KPEMASMENA SE KLADI DEIXNOYN POLY PIO OMOPFA :) THA TO KANW KI EGW EYXAPISTW GIA THN IDEA :* :* :* TA DIKA MOY EINAI ETSI
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=525637424128309&set=a.915209705171077.1073741833.100000461673044&type=3&theater

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!