Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Ράβε ξήλωνε ή απλά μάθε να ράβεις

Έχω ένα σημείο στο σπίτι όπου αποθηκεύω όλα τα υλικά για τις κατασκευές. Με το πέρασμα των χρόνων έχω μαζέψει διάφορα αντικείμενα, τα οποία αυξάνονται συνεχώς, αφού προφανώς μαζεύω πιο γρήγορα, από ότι κατασκευάζω. 

Μέσα σ' όλα αυτά έχω και είδη ραπτικής, παρόλο που δεν μπορώ να πω ότι τα καταφέρνω καλά στο συγκεκριμένο τομέα. Η ραπτική ωστόσο πάντα με γοήτευε. Η πρώτη μου επαφή μαζί της έγινε στη Γερμανία, όπου στο πλαίσιο των απαραίτητων μαθημάτων μας ήταν και τα οικοκυρικά. Εκεί λοιπόν είχα μια πρώτη επαφή με τη ραπτομηχανή και θυμάμαι μάλιστα ότι είχα ράψει ένα μαξιλάρι σε σχήμα γάτας για το δωμάτιό μου, αλλά και μια κόκκινη ποδιά μαγειρικής. Ναι κόκκινη!


Από τότε δεν ασχολήθηκα ξανά. Η μαμά μου κάποια στιγμή φρόντισε να δωρίσει στις κόρες της από ένα μικρό βαλιτσάκι ραπτικής, με τα απολύτως απαραίτητα. Το βαλιτσάκι ήταν όμορφο, προφανώς για να είναι δελεαστικό, ενώ το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο: μάθετε έστω να καρικώνετε μια τρύπα! Είναι βλέπετε και η γενιά των μαμάδων μας που ήξεραν να τα κάνουν όλα καλά! Με έναν μαγικό τρόπο μαγείρευαν νόστιμα, δούλευαν, είχαν το σπίτι καθαρό, κεντούσαν όσο το κέικ ψήνονταν στο φούρνο, έπλεκαν με βελόνες αλλά και με τσιγκελάκι, καρίκωναν και όποτε υπήρχε υπήρχε χρόνος εμφάνιζαν μια ραπτομηχανή και γάζωναν κουρτίνες. Έκαναν και πολλά άλλα, αλλά δεν υπάρχει λόγος να μας πιάσει κατάθλιψη πρωινιάτικα...


Εγώ και η αδερφή μου λοιπόν, το πήραμε το μήνυμα και ναι, ένα κουμπί μάθαμε να ράβουμε, να καρικώνουμε κάλτσες και φυσικά να μπαλώνουμε τις φόρμες των αγοριών, που καθημερινά εμφανίζονται με νέα τρύπα. Ωστόσο το θέμα της ραπτικής δεν το πήρα ποτέ ζεστά, αν και πάντα ζήλευα όλα αυτά τα όμορφα αντικείμενα που μπορεί να κάνεις να φτιάξει με τη ραπτομηχανή και φυσικά, δε χρειάζεται να αναφέρω καν πόσες φορές θα μου ήταν χρήσιμες οι γνώσεις, αν τις είχα... Έχω μαζέψει μάλιστα και διάφορα κομμάτια υφασμάτων, τα οποία είναι μεν πολύ όμορφα, όμως οι περιορισμένες γνώσεις μου δεν μου αφήνουν περιθώριο για πολλά πειράματα.



Γι αυτό λοιπόν, όταν πληροφορήθηκα για το πρώτο διαδικτυακό σεμινάριο ραπτικής στα ελληνικά ενθουσιάστηκα! 
Είμαι σίγουρη ότι το ftiaxto.gr είναι γνωστό στους περισσότερους από εσάς και όσοι το γνωρίζετε, τότε σίγουρα θα γνωρίζετε και τις δημιουργούς τους, τη Βάλια και την Ελίνα. Οι δυο τους λοιπόν αποφάσισαν να μοιραστούν το ταλέντο τους, αλλά και τις γνώσεις τους στον τομέα της ραπτικής μέσω του σεμιναρίου "Μάθε να ράβεις με τη ραπτομηχανή σου". 


Παρακολούθησα ήδη τα πρώτα μαθήματα και με κέρδισαν αμέσως, αφού εκτός του ότι είναι πολύ κατανοητά, είναι και τα κορίτσια που έχουν χιούμορ και κάνουν πιο πιπεράτες τς παρουσιάσεις τους με τις περιγραφές τους. Αυτό το είχα καταλάβει ήδη παρακολουθώντας το promo video του σεμιναρίου και χάρηκα όταν συνειδητοποίησα ότι δεν θα είναι ένα στεγνό και απρόσωπο σεμινάριο. Ε με ξέρετε τώρα, θέλω χρώμα και μπρίο και χαμόγελα και σκέρτσα, αλλιώς βαριέμαι εύκολα... 


Επειδή λοιπόν οι καλές δουλειές και οι δημιουργικές προσπάθειες είναι όμορφο να μοιράζονται, έτσι κι εγώ σας παρακινώ να ρίξετε μια ματιά, να ενημερωθείτε κι ίσως τελικά γοητευτείτε κι εσείς από την ιδέα του σεμιναρίου, το οποίο φυσικά μόλις το ξεκινήσετε, θα μπορείτε να το δείτε ξανά και ξανά, όσες φορές θέλετε και όποια στιγμή θέλετε. Ε ναι παιδιά, γιατί το πώς περνάω την κλωστή στη ραπτομηχανή ή το πώς γεμίζω τη μασουρίστρα, τα έχω δει από δύο φορές... Ψέματα να πω;

Και τώρα τι κάνω; Τώρα συνεχίζω να παρακολουθώ και ευελπιστώ ότι με περισσότερα από 25 ολιγόλεπτα βιντεάκια, με πολλές χρήσιμες συμβουλές, με πολλές ιδέες και με την απαραίτητη στήριξη από τα δύο κορίτσια, θα καταφέρω κάποια στιγμή να φτιάξω τις δικές μου μαξιλαροθήκες ή τα δικά μου νεσεσέρ κι αν μάλιστα κάποια στιγμή καταφέρω να περάσω και φερμουάρ, ε τότε θα μιλάμε για την απόλυτη επιτυχία!


Ελπίζω λοιπόν η ανάρτηση αυτή να έχει κάποια στιγμή συνέχεια και μάλιστα με δικές μου δημιουργίες...

Καλημέρα φίλοι αγαπημένοι, φτάσαμε ήδη στα μισά της εβδομάδας!


Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

3 σχόλια:

  1. Οτι ακριβως χρειαζομουν. Αράχνες θα πιασει η δική μου ραπτομηχανή. Θα ξεκίνησω και εγω. Ουτε την κλωστή δεν βάζω σωστα. Μια φορά προσπάθησα και έσπασαν τη βελόνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη συνεχεια!!!καλες δημιουργιες!!!οσο για τις ΚΥΡΙΕς.....ΤΟΥ...ftiaxto.gr...υπεροχες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή σου εύχομαι! !! Αν ξεκινήσεις κολλάς και θα δεις που σύντομα θα φτιάχνεις απίθανα πράγματα! Τα Χριστούγεννα είχα γραφτεί σε μαθήματα ραπτικής και πατρον ( μέσα σε όλα το έκανα κι αυτό) κι έχω καταφέρει να ράψω μια φούστα, ένα φόρεμα καλοκαιρινό και γέμισα με ποδιές όλο το σοι !!! Το σεμιναριο των κοριτσιών δεν το ήξερα αλλά είμαι σίγουρη πως θα είναι τέλειο!
    Περιμένουμε να ετοιμάσεις απίθανα πραγματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!