Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Η ομορφιά στην απλότητα

Την προηγούμενη εβδομάδα καθώς καθόμουν ήρεμη στον καναπέ, συνειδητοποίησα ότι θέλω να μπω σε κάθε δωμάτιο και να το αδειάσω από πράγματα. Να μείνουν μόνο τα βασικά έπιπλα και ελάχιστα διακοσμητικά στοιχεία. Να 'ναι οι αποχρώσεις γύρω μου γήινες και να αποπνέουν ηρεμία. Ποια; Εγώ! Αφορμή βέβαια στάθηκε το δωμάτιο των αγοριών, που κάθε εβδομάδα το τακτοποιώ απελπισμένη και κάθε Σαββατοκύριακο είναι βομβαρδισμένο. Θέλω μια μέρα να το μετατρέψω σε ένα λιτό δωμάτιο, με λείες επιφάνειες και ίσιες γραμμές, να έχει ελάχιστα παιχνίδια και το στιλ του να θυμίζει το σκανδιναβικό. Να μπαίνεις μέσα και το μάτι σου να χαίρεται με αυτό που βλέπει, όχι να το πιάνει πανικός!

Το δωμάτιο των αγοριών όμως είναι μεγάλη ιστορία κι έτσι προς το παρόν εφαρμόζω το λιτό στιλ στο σαλόνι. Φταίει μάλλον που είναι χειμώνας, οπότε είναι και οι χρωματικές επιλογές πιο ήπιες. Είμαι σίγουρη πως την άνοιξη το σκηνικό θ' αλλάξει! Άλλωστε δεν είμαι ο "τύπος" που έχει τα πάντα λευκά ή γκρι μέσα στο σπίτι.


Λίγο κίτρινο, μα και μωβ ή ροζ σπάνε τη μονοτονία...


Ωστόσο απολαμβάνω να βλέπω φωτογραφίες σπιτιών σκανδιναβικού στιλ στο instagram και ακολουθώ άπειρους λογαριασμούς, που έχουν ως βασική θεματολογία τη διακόσμηση. Επηρεάζομαι, παίρνω ιδέες και εμπνέομαι. Τώρα είναι η περίοδος που όλοι έχουν γεμίσει τα βάζα με τουλίπες και χάρηκα όταν είδα τα πρώτα μπουκέτα επιτέλους μπροστά μου! Όμορφες και ντελικάτες, στόλισαν αμέσως την τραπεζαρία και η ματιά μου έπεφτε συνεχώς επάνω τους.


Κι εκεί πλάι τους πήρε θέση ένα νέο απόκτημα, σε σκανδιναβικό στιλ και αυτό. Ένα μεταλλικό κηροπήγιο, με απλές γραμμές, που σε γεωμετρικό σχήμα με "κέρδισε" αμέσως! Μπορεί κανείς να το βρει στο Design Is This, το οποίο διαθέτει μια τεράστια γκάμα προϊόντων, από διακοσμητικά είδη μέχρι και κοσμήματα ή άλλα είδη μόδας, που σίγουρα θα τραβήξουν την προσοχή σας.


Εδώ και λίγες μέρες ωστόσο, η δική μου προσοχή επικεντρώνεται σε αυτό το ξεχωριστό κομμάτι, που ταίριαξε απόλυτα με τη διάθεσή μου, γιατί είναι φινετσάτο και καθόλου "κραυγαλέο". Βέβαια ταίριαξε απόλυτα και με τις τουλίπες, έτσι;


Φυσικά σε όλη αυτή την ανάγκη για την απλότητα, παίζουν σημαντικό ρόλο και τα βιβλία διακόσμησης που έχω στη βιβλιοθήκη μου. Είναι πάντα εκεί, έτοιμα να τα ξεφυλλίσω όταν ξεκλέβω χρόνο τα Σαββατοκύριακα. 


Είναι οι σύμμαχοί μου, μα και οι βοηθοί μου σε κάθε νέα ιδέα, για να μην πω τρέλα, αφού τώρα τελευταία ο Ανδρέας με κοιτάζει παράξενα, όταν μοιράζομαι μαζί του τις εμπνεύσεις μου. Προφανώς κρύβουν μια υπερβολή, την οποία εγώ δεν αντιλαμβάνομαι... Λέμε τώρα!


Όπως και να 'χει, η άνοιξη είναι πολύ κοντά και είμαι σίγουρη ότι ο ήλιος και οι φωτεινές ημέρες θα κάνουν πάλι το θαύμα τους, αλλάζοντας εντελώς τις διαθέσεις. Το χρώμα θα εισχωρήσει στο σπίτι, τα λουλούδια, τα κεριά, τα κάδρα και όλα μα όλα εκείνα τα αντικείμενα που αποπνέουν φρεσκάδα. Λίγο έμεινε... και οι νέες ιδέες θα μπουν σε εφαρμογή.

Καλημέρα φίλοι αγαπημένοι!


Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

6 σχόλια:

  1. Αχ και εγώ τα απολαμβάνω να τα βλέπω αυτά τα σκανδιναβικά σπίτια με τις λιτές γραμμές και τους σχεδόν μονόχρωμους τόνους! Όμως όσο και να μου αρέσουν τελικά δεν ξέρω αν θα μου άρεσε να ζω με τόσο λίγο χρώμα και διακοσμητικά! Το ταμπεραμέντο του Έλληνα προφανώς! Όσο για το παιδικό δωμάτιο για να γίνει το δικό μας κοινό παιδικό έτσι όπως το περιγράφεις ή πρέπει να αράξει από κάτω η σκουπιδιάρα του δήμου και να πετάω ή να είχα ένα εξτρα δωμάτιο μόνο ως playroom! Τις καλημέρες μου frauLitsa μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε βαριέσαι βρε Λίτσα! Τα σπίτια τα δικά μας είναι όμορφα επειδή τα ζούμε! Όταν θα γίνει το παιδικό "σκανδιναβικό" θα το αναζητάς ως ήταν! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα,Λίτσα!Αυτοί οι Σκανδιναβοί μας έχουν...κάψει την καρδιά!Πιο πρόσφατα ανακάλυψα και μου έκανε νόημα το δανέζικο hygge,η αποθέωση της ζεστασιάς,της θαλπωρής,της άνεσης,της χαλαρότητας,των μικρών απολαύσεων της ζωής και της φροντίδας των σχέσεων.Εδώ βέβαια έχουμε να κάνουμε με μια ολόκληρη "φιλοσοφία ζωής" που αποτυπώνεται και στο στυλ του χώρου που ζούμε.Και το σπίτι σου,fraulitsa,μου...κάνει πολύ hygge και πολύ μου αρέσει!
    Να είστε καλά να το απαλαμβάνετε!
    Υ.Γ.Για τις τουλίπες τι να πω...Στα είπα όλα στο instagram! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μεγαλο απωθημένο... ειδικα το δωματιο των παιδιων!
    παω να χαζεψω και τα υπολοιπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο κομμάτι το νέο σου διακοσμητικό! Όσο για τα όμορφα σκανδιναβικά σπίτια που αποπνέουν γαλήνη, ηρεμία και τάξη, θα παραμείνουν και για εμενα διακαής πόθος προς το παρόν! Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην βάλεις απαλη απόχρωση στο δωμάτιο των αγοριών. Χτυπάω το κεφάλι μου. Ο ένας τοίχος που είναι σκούρο μπλε είναι μια χαρά. Οι άλλοι έχουν γίνει χάλια. Για λιγαβχρονια ακόμα λέω να παίξω με πολύ χρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!